ŽIRI

DUGOMETRAŽNI IGRANI FILM

Juho Kuosmanen - redatelj

Studirao je film na Sveučilištu Aalto. Njegov cjelovečernji debi Najsretniji dan u životu Ollija Mäkija (2016.) osvojio je glavnu nagradu u programu Izvjestan pogled u Cannesu, a prikazan je i na ZFF-u 2016. godine. Njegov diplomski film The Painting Sellers (2010.) osvojio je prvu nagradu u sekciji Cinéfondation u Cannesu. Radi na filmu, u kazalištu i s avangardnim opernim ansamblom West Coast Kokkola Opera. Suosnivač je i umjetnički direktor filmskog festivala u rodnom gradu Kokkoli.

DUGOMETRAŽNI IGRANI FILM

Maja Miloš - redateljica

Diplomirala je režiju na beogradskom Fakultetu dramskih umjetnosti gdje danas predaje. Pohađala je i školu dokumentarnog filma na Filmskoj školi La Fémis u Parizu. Njezin redateljski debi iz 2012. godine, Klip, osvojio je brojna priznanja, uključujući Nagradu Tigar na festivalu u Rotterdamu, a prikazan je u Torontu, Moskvi, Karlovim Varima, San Sebastiánu itd. Bila je članica žirija na festivalu u Karlovim Varima (2013.) i Rotterdamu (2014.).

DUGOMETRAŽNI IGRANI FILM

Deborah Kara Unger - glumica

Prva Kanađanka koja je diplomirala na prestižnom australskom Nacionalnom institutu dramske umjetnosti (NIDA) i dobitnica brojnih priznanja, uključujući Nagradu Geraldine Page i zvijezdu na ODB Walk of Fame. Probila se Cronenbergovim Sudarom, a potom i ulogama u filmovima Igra, Uragan i Vraćanje duga. Od hitova do hvaljenih nezavisnih filmova, glumila je uz bok slavnih dobitnika Oscara kao što su Al Pacino, John Travolta, Denzel Washington, Mel Gibson, Nicole Kidman, Sophia Lauren, Holly Hunter, Ian Mckellen, Ralph Fiennes i najnovije uz Nicolasa Cagea 2017. godine.

KRATKOMETRAŽNI IGRANI FILM I KOCKICE

György Mór Kárpáti - redatelj i scenarist

 

Studirao je na Fakultetu kazališne i filmske umjetnosti u Budimpešti. Svoje kratkometražne filmove prikazao je na festivalima poput Cannesa, program Cinéfondacion (Provincia, 2014.), i Berlinale Shorts (Forest, 2011.). Njegov kratkometražni film Brucoši osvojio je Zlatna kolica na prošlogodišnjem ZFF-u. Radi na dugometražnom filmu Gerila.

 

KRATKOMETRAŽNI IGRANI FILM I KOCKICE

Jelena Mišeljić - producentica i programska direktorica Filmskog festivala Herceg Novi

 

Magistrirala je produkciju na Fakultetu dramskih umjetnosti Cetinje gdje danas radi kao suradnica u nastavi. Doktorandica je na interdisciplinarnim studijama suvremene umjetnosti i medija Fakulteta za medije i komunikacije. Producirala je filmove Zakloni (I. Salatić), Biserna obala (D. Kasalica) i Ispod mosta, među stijenama (P. Simonović). Sva tri filma prikazana su na ZFF-u 2017. godine.

KRATKOMETRAŽNI IGRANI FILM I KOCKICE

Matija Vukšić - redatelj

 

Diplomirao je na Fakultetu političkih znanosti i magistrirao režiju na Akademiji dramske umjetnosti 2011. godine. Njegov kratkometražni igrani film Čistačica premijerno je prikazan prošle godine na Sarajevo Film Festivalu, a osvojio je Zlatna kolica u Kockicama na ZFF-u. Trenutačno razvija debitantski dugometražni igrani film Logor.

PONOVNO S NAMA

Bojana Burnać - snimateljica i redateljica (HDFD)

 

Magistrirala je filmsko snimanje na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Radila je kao direktorica fotografije na brojnim filmovima, primjerice Zagrebačke priče (2009.), Bijela (2013.), Bolesno (2015.). Režirala je dugometražni dokumentarac Moj život bez zraka (2017.), koji je prikazan na Karlovim Varima, Hot Docsu, Dokufestu (najbolji debitantski film), ZagrebDoxu, itd. Radi i kao podvodna snimateljica i speleosnimateljica. Prva je žena u povijesti hrvatskog filma koja je snimila dugometražni igrani film.

PONOVNO S NAMA

Jasna Nanut - redateljica (DHFR)

 

Magistrirala je režiju na zagrebačkoj Akademiji 2016. godine. Tijekom studija snimila je četiri igrana filma koja su prikazana na Zagreb Film Festivalu, Plans d’Angersu, Poitiersu i dr. Njezin diplomski film Igra malog tigra i prvi profesionalni kratkometražni igrani film Tanja nagrađeni su Oktavijanom na Danima hrvatskog filma. Trenutačno radi na svom dugometražnom prvijencu Sedmo nebo.

PONOVNO S NAMA

Marina Andree Škop - producentica i redateljica (HRUP)

 

Diplomirala je montažu na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. S kolegicom Darijom Kulenović Gudan osnovala je 2001. godine produkcijsku kuću Studio dim u kojoj razvijaju i produciraju filmove, TV serije i transmedijske projekte. Njezin prvi dugometražni dokumentarni film Sevdah osvojio je nagradu publike na Sarajevo Film Festivalu 2009. godine. Producirala je Aleksi Barbare Vekarić (2018.), Stambeno pitanje (2016.) Silvane Menđušić, Noćne brodove (2012.) Igora Mirkovića itd.

PLUS

Lucija Brašnić

Smatra da mladi danas žive u svijetu koji je orijentiran prema medijima. Film ima veliki utjecaj na sve aspekte njezina života. Ima iskustvo u glumi, pisanju i glazbi, a nada se da će joj sudjelovanje u žiriju omogućiti upoznavanje novih istomišljenika i ljubitelja filma.

PLUS

Klara Jovanov

Oduvijek je bila vizualni tip. Vidi i razmišlja u slikama. Zanima je sve o filmu, prati festivale i scenu, voli fotografiju, filmsku glazbu, kameru, glumu i sve što ima veze s filmom. Film joj je stalno na pameti! Misli da je iznimno važno razgovarati s drugima o filmu.

PLUS

Rene Rehak

Nakon dugog promatranja tehnika i trikova sedme umjetnosti, muvanja po setovima i sudjelovanja u svakom dijelu produkcije, zaključio je da je film smjer u kojem želi ići. Filmovi su mu obilježili ovu godinu, ali i svaku prije. On je čovjek od malo riječi. Svjestan je važnosti gledanja filmova za razvoj vokabulara svakog filmaša.

PLUS

Dominik Sečen

Još od osnovne škole glumi i fotografira u dramskoj grupi jaskanskog kazališta. Iz ljubavi prema kazalištu rodila se i ljubav prema fotografiji i filmu. Snima glazbene spotove, promotivne i kratkometražne filmove. Film je za njega puno više od užitka, on spaja nestvarni i stvarni svijet bez vidljivih granica.

PLUS

Lea Vukmanić

Od trećeg razreda osnovne škole pohađa dramsku grupu u ZKM-u, a interes za film razvila je glumeći u jednom studentskom filmu. Na setu se upoznala s radom na filmu i promatrala je kako se radi s kamerom, zvukom, scenografijom i svijetlom. Nakon snimanja počela je više cijeniti film kao umjetnost. Nastavila je pohađati radionice i odlaziti na festivale kako bi naučila još više o filmu.